Monitoring działań Centrum Wielokulturowego w Warszawie – analiza ankiet do pobrania.

W 2020 roku jedną z metod monitoringu działalności Centrum
Wielokulturowego w Warszawie (CWW) było badanie satysfakcji jego
beneficjentów. Jak co roku, badanie odbywało się trzema kanałami: za
pomocą kwestionariusza elektronicznego, papierowego oraz wywiadu
telefonicznego. W bieżącym roku, w związku z pandemią koronawirusa
oraz ograniczeniami w stacjonarnej działalności Centrum, w badaniu
satysfakcji dominowały metody elektroniczna i telefoniczna.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową analizą wyników ankiet.

EWALUACJA CENTRUM – ANKIETY

Komentarze

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Ułatwienia dostępu
pl_PLPolish

Zapisz się!

Chcę otrzymywać newsletter
(Możesz wypisać się w każdej chwili)